Rähinää ovella

Mää oon aina tienny, että ovelle saattaa ilmestyä kaikkee pelottavaa ja arveluttavaa! Aina oon sen tienny! Viimeviikollaki meille tuli joku tyyppi! Säikyin, mutta se oli sitten vaaraton ja se lähti poiski. Ja tänäänki koputettiin ja mää pelästyin ja menin yläkertaan turvaan.

Tänään ku Maarit tuli kotiin, se rähisi hulluna oven takana! Se varmaan ajo ne vihulaiset pois, ku sitten se tuli yksin kotiin. Onneksi se ehti ajamaan ne pois, ennen ku ne tuli meille! Kiittelin Maaritia kovasti. Olin vähän hermona, ku se silleen mesos, ku ei se yleensä. Ni varmaan ne oli vaarallisia vihulaisia.

Maarit oli sitten ihan surmee, mutta nyt mää tiesin mitä tehä, ku mun kamelit on neuvonu, ni mää nuolin sen naamaa, ku se surmisteli. Sitten me lähdettiin pimeeseen metsään tassutelemaan ja käytiin riekkumassa koirapuistossa.

Maarit on niin masis, ettei se jaksa keskittyä valokuvien laittamiseen ni se ei enää laittanu mulle joulukalenterikuvia. Ei se mua haittaa, ku mää sain tänään porkkanalettuja ja napoja ja bataattimössöä ruuaksi. Ja mulle on kans ydinluu kaapissa. Tai ainaki oon ajatellu saaha sen itelle. Varmaan Maaritki kyllä himoitsee sitä.

5 thoughts on “Rähinää ovella

  1. Mitähän vihulaisia siellä oven takan oli. Onneksi Maarit on rohkea ja ajoi ne pois. Mäkään en tiennyt, että mun Äispä osaa vahtia, mä olin ihan yllättynyt sellaisesta.

    Mitä jos sä antaisitkin vähän siitä sun ydinluusta Maaritillekin, jos sille tulis parempi mieli. Toivottavasti tulee! Ja tiiätkö mitä, nyt on alkanut viikonloppu ja viikonloput on parhaita.

  2. Oliks ne vihulaiset nimeltään Naapurit? Sen nimiset voi joskus olla vihulaisia. Mä oon käyny kahen meidän rapussa asuvan Naapurin luona tarkastamassa että onko ne vihulaisia. Sellaselle tarkastusreissulle pääsee jos näyttelee tosi rauhallista ja sit pinkasee hissistä kuitenki ekana älyttömän nopeesti ja Naapurilla sattuu olemaan ovi auki. Meidän naapurit oli ihan jees, mut mamma oli tosi vihulainen sen jälkeen.

    Mäkin oon ton Julin neuvon kannalla. Syökää yhessä Maaritin kaa ydinluuta ja viettäkää rentouttavaa viikonloppua yhessä. Viikonloput on parhaita!

  3. Kyllä sun ydinluusta varmaan Maaritillekin riittää. Aattele miten kiva teillä ois nakertaa sitä yhdessä! Mä joskus tarjoon mun parhaita herkkuluita vaihtareiks mun mammalle, vastineeks esim kuivista pizzankanteista, mut se on niin nirso ja ahne ettei vaiha.

  4. Maarit ei ottanu luuta ollenkaa! Se mielummin vaan harjas mua! Ja sitten se söi suklaata ja ku mää en saa suklaata ni ehkä se on ihan reilua, että sain sitten ydinluuta yksin.

    Ne oli just niitä Naapuri nimisiä ne vihulaiset! Mistä nää arvasit Onni!

Jätä kommentti